Ką galite daryti, jeigu patyrėte diskriminaciją?

Tekstas parengtas lengvai suprantama kalba

Antras lygis

Ką galite daryti, jeigu patyrėte diskriminaciją?

 

 

Jeigu Jūs patyrėte diskriminaciją,
tai reiškia, kad su Jumis blogai elgėsi, pavyzdžiui:

  • mokėjo Jums mažesnį atlyginimą,
  • išmetė iš darbo,
  • įžeidinėjo Jus,

su jumis blogai elgėsi dėl to, kad, pavyzdžiui:

  • Jūs turite negalią,
  • Jūsų oda yra kitokios spalvos,
  • Jūs kalbate kita kalba,
  • Jūs tikite kitu dievu,
  • Jūs esate jaunas,
  • Jūs esate vyresnis,
  • turite kitokių idėjų, nei kiti žmonės.

 

Jei patyrėte diskriminaciją, Jūs galite
kreiptis pagalbos. Pavyzdžiui, į Lygių
galimybių kontrolieriaus tarnybą.

 

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba
yra įstaiga.
Toliau ją vadinsime Tarnyba.

 

 

Ši Tarnyba dirba tam, kad visi žmonės
Lietuvoje būtų lygūs.
Tai reiškia, kad Tarnyba dirba,
kad visi žmonės turėtų lygias teises
ir jaustųsi saugūs.

 

 

 

Jeigu Jūs patyrėte diskriminaciją,
Jūs galite pasikalbėti su Tarnybos teisininku.

 

 

Jūs jam galite:

  • parašyti laišką elektroniniu paštu
    ir papasakoti, kas atsitiko.
    Tarnybos elektroninis paštas yra
    lygybe@lygybe.lt

 

 

  • arba paskambinti telefono numeriu
    ir papasakoti, kas atsitiko.
    Tarnybos telefono numeris yra
    +37052050640.

 

 

Jeigu Jūs patyrėte diskriminaciją,
Jūs taip pat galite parašyti skundą
ir papasakoti, kas Jus nuskriaudė.
Taip galėsite pranešti apie žmones,
kurie blogai su Jumis elgėsi.

 

 

Skundą parašyti galite:

 

 

  • elektroniniu paštu.
    Tarnybai skundą galite parašyti
    elektroniniu paštu.
    tarnybos elektroninis paštas yra lygybe@lygybe.lt

 

  • paštu.
    Tai reiškia, kad Jūs parašysite skundą
    ant lapo ir nusiųsite jį Tarnybai.
    Tarnyba yra Vilniuje.
    Tarnybos adresas yra
    S. Konarskio g. 35.
    Šį adresą reikia užrašyti ant laiško voko.
    Laišką įdėsite į voką.
    Tada Tarnyba gaus Jūsų skundą.

 

 

Jeigu norite sužinoti daugiau informacijos,
kaip galite pateikti skundą,
šią informaciją galite rasti internete.
Daugiau informacijos, kaip pateikti skundą,
rasite čia: Lygybė (lygybe.lt)

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė:

  • Miglė Baltrūnaitė,
  • Agnė Župerkaitė.

 

Tekstą vertino:

  • Lina Bielinytė,
  • Inga Olševskytė.

 

Paveiksliukus nupiešė:

Evgenia Drap

Tekstą galima parsisiųsti. Reikia parsisiųsti paspaudus šį žodį.

Naujienlaiškis