Kas yra Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba?

Tekstas parengtas lengvai suprantama kalba

Antras lygis

Kas yra Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba?

 

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba
yra įstaiga.
Toliau ją vadinsime Tarnyba.

 

Ši Tarnyba:

  • dirba tam, kad visi žmonės Lietuvoje
    būtų lygūs.

Tai reiškia, kad Tarnyba dirba,
kad visi žmonės turėtų lygias teises
ir jaustųsi saugūs.

 

  • atlieka tyrimus.

Tai reiškia, kad Tarnyba
tiria ir bando sužinoti, kaip žmonės
gyvena Lietuvoje, pavyzdžiui,
ar visi turi lygias teises.

  • tiria skundus.

Tai reiškia, kad jeigu su Jumis
blogai elgiasi, pavyzdžiui, nes:

    • Jūs turite negalią,
    • Jūsų oda yra kitokios spalvos,
    • Jūs kalbate kita kalba,
    • Jūs tikite kitu dievu,
    • Jūs esate jaunas,
    • Jūs esate vyresnis,
    • turite kitokių idėjų, nei kiti žmonės,

Jūs galite parašyti skundą Tarnybai.
Kai Jūs parašysite skundą,
Tarnyba jį peržiūrės ir tada pasakys,
ar su Jumis tikrai blogai elgėsi.

 

  • bendrauja su kitomis organizacijomis
    ir pasakoja joms,
    ką reikėtų daryti,
    kad visi žmonės jaustųsi gerai.
    Pavyzdžiui, pasakoja organizacijoms,
    kaip jos gali draugiškai į darbą priimti dirbti
    žmones su negalia.

 

  • daug pasakoja ir moko kitus žmones
    apie tai:
    • kas yra lygios teisės ir
    • kokias teises turi visi žmonės.

 

Birutė Sabatauskaitė yra
lygių galimybių kontrolierė.
Ji vadovauja Tarnybai.

 

 

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė:

  • Miglė Baltrūnaitė,
  • Agnė Župerkaitė.

Tekstą vertino:

  • Lina Bielinytė,
  • Inga Olševskytė.

Paveiksliukus nupiešė:

Evgenia Drap

Tekstą galima parsisiųsti. Reikia parsisiųsti paspaudus šį žodį.

Naujienlaiškis