Socialinė reklama
Kas yra sisteminis smurtas artimoje aplinkoje?
#NAUJISTANDARTAI
2019 m. kovo mėn.
Kampanijos tikslas - pristatyti interneto svetainę www.lygybesplanai.lt apie lygių galimybių užtikrinimą ir įvairovės valdymą darbovietėse.
VAIZDO KLIPAS
Priemonės: TV klipas, reklama viešajame transporte ir socialiniuose tinkluose, straipsniai žiniasklaidoje.
MOTERYS MOTERIMS
2019 m. vasario mėn.
Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, partnerio smurtą artimoje aplinkoje yra patyrusi bent 1 iš 3 moterų, tačiau joms išdrįsus apie tai prabilti, dalis visuomenės tokią žinią pasitinka kaltinimais – „ką jam pasakei?“, „pati kalta“, atskleidė Žmogaus teisių stebėjimo instituto tyrimas. Siekiant paskatinti moteris prabilti ir ieškoti pagalbos, nebijant galimų išankstinių nuostatų ir neigiamų reakcijų, Lietuvoje pradėjo veikti pirmasis virtualus smurtą patiriančių moterų savitarpio pagalbos forumas moterysmoterims.lt. Jame smurtą patyrusios moterys gali dalintis asmeninėmis istorijomis ir patirtimis, kaip jos atpažino partnerio smurtą, kaip ištrūko iš tokių santykių, kaip pasikeitė gyvenimas iš jų išėjus, kas padėjo vėl atsistoti ant kojų, suteikti praktinių patarimų, kur kreiptis ir kaip bendrauti su pagalbą teikiančiomis institucijomis arba ką svarbu žinoti apie laikiną gyvenimą krizių centre ir pan.
Priemonės: TV klipas, lauko reklama, reklama viešajame transporte ir socialiniuose tinkluose, straipsniai žiniasklaidoje, knygų skirtukai.
Kampanijos interneto svetainė - www.visureikalas.lt
VAIZDO KLIPAS
PLAKATAS
KNYGŲ SKIRTUKAI
Skirtukai išplatinti bibliotekose visoje Lietuvoje. Prie sklaidos prisidėjo knygybai „Pegasas“, „Vaga“, „Knygos.lt“.
Kampanija prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės vykdomos kampanijos „Už saugią Lietuvą“.
PALAIKYK
2018 m. spalio mėn.
Socialinė kampanija „Palaikyk“ skirta paskatinti visuomenę palaikyti smurtą patiriančias moteris. Kampanija paremta Žmogaus teisių stebėjimo instituto atliktu tyrimo „Intymaus partnerio smurtavimo apraiškos Lietuvoje - moterų perspektyva“ ir reprezentatyvios visuomenės apklausos duomenimis.
Kampanijos interneto svetainė - www.visureikalas.lt
Priemonės: TV klipas, radijo klipas, lauko reklama, reklama socialiniuose tinkluose Facebook ir YouTube.
VAIZDO KLIPAS
PLAKATAI
Kampanija prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės vykdomos kampanijos „Už saugią Lietuvą“.
SMURTAS YRA NE TIK FIZINIS (TOBULA ŠEIMA)
2018 m. sausio mėn. socialinė kampanija „Tai irgi smurtas“ skirta supažindinti visuomenę su skirtingomis smurto prieš moteris formomis artimoje aplinkoje.
Kontroliavimas, pavydas, nepagarba, žeminimas, gąsdinimas – visa tai yra nepastebimų, tačiau vis tik nesveikų smurtinių santykių požymis. Jeigu šalia savo vyro nesijauti saugi, nekentėk ir nelauk – kreipkis pagalbos.
Kampanijos interneto svetainė – www.visureikalas.lt
Priemonės: TV klipai, radijo klipai, lauko reklama, reklama portale 15min.lt ir video sklaida socialiniuose tinkluose Facebook ir YouTube.
VAIZDO KLIPAI
Tobula šeima. Tai irgi smurtas. 80 sek.
Tobula šeima. Tai irgi smurtas. 60 sek.
Tobula šeima. Seksualinis smurtas
Tobula šeima. Psichologinis smurtas
Tobula šeima. Ekonominis smurtas
LAUKO REKLAMOS PLAKATAI
Kampanija prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės vykdomos kampanijos „Už saugią Lietuvą“.
VYRAI UŽ MOTERIS
2015 metų socialinė kampanija "Vyrai už moteris". Kampanija nukreipta į vyrų smurtą prieš moteris. Vykdoma įgyvendinant projektą "Sutelkime jėgas ir kurkime visuomenę be prievartos".
Priemonės: TV klipai (transliacijos per LRT ir TV6 kanalus), lauko reklama, reklama sporto klubuose, vyrų persirengimo kambariuose ir visų miestų Akropolio vyrų tualetuose, siuntiniai apie smurtą rašantiems žurnalistams, interneto puslapis www.vyraiužmoteris.lt (šiuo metu dalis www.visureikalas.lt), plakatai, lipdukai.
VAIZDO KLIPAI
Sustabdyk kiaulę
Sustabdyk asilą
Sustabdyk šunsnukį
PLAKATAI
Buvo parengta ir papildoma kampanija, siekianti atkreipti dėmesį, kad šuo ir šunsnukis nėra tapatūs, o pagrindinė kampanijos žinutė "sustabdyk šunsnukį" nėra nukreipta į šunis, žodį "šunsnukis" vartojant pagal Lietuvių kalbos žodyne nurodytą reikšmę "niekšas, nedorėlis, nenaudėlis".
Plakatai platinami didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse, stotelių vitrinose.
Taip pat plakatais siekta ne tik reabilituoti šuns įvaizdį, bet ir paskatinti žmones pasirūpinti beglobiais šunimis. Plakatuose nurodytoje internetinėje svetainėje http://noriusuns.lt galima atrasti norimą augintinį bei suteikti namus benamiams šunims. Ši kampanijos dalis sukurta bendradarbiaujant su gyvūnų globos tarnybos "Pifas" vadove.
GAUK ARVYDĄ / VERUTĘ / KOSTĄ
2014 m. vasario-kovo mėn.
Kampanijos tikslas - atkreipti visuomenės dėmesį į vyresnių žmonių diskriminaciją dėl amžiaus. Reklamos idėja paremta Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos gautais skundais.
VAIZDO KLIPAI
Gauk Arvydą
Gauk Kostą
Gauk Verutę
DISKRIMINACIJA KENKIA VISIEMS
2011 m. lapkričio - gruodžio mėn.
Kampanijos tikslas - skatinti visuomenę atpažinti diskriminacijos apraiškas, diskriminuojantį elgesį, atskleisti diskriminacijos žalingą poveikį , ugdyti pagarbą žmonių įvairovei.
Priemonės: TV klipai, lauko plakatų reklama, plakatai, atvirutės.
VAIZDO KLIPAI
Diskriminacija kenkia visiems: policija
Diskriminacija kenkia visiems: greitoji pagalba
Diskriminacija kenkia visiems: gaisrinė
ATVIRUKAI
DISKRIMINACIJA - TAI KRIMINALAS
2009 m.
Kampanijos tikslas - atkreipti visuomenės dėmesį į diskriminacijos baudžiamumą.
Priemonės: TV klipai, plakatai, atvirukai.
VAIZDO KLIPAS
ATVIRUKAI
AR TIKRAI MES TOKIE SKIRTINGI?
2007 m. spalio mėn.
Kampanijos tikslas - parodyti, kad nepaisant savo asmens tapatybės bruožų, žmonės nėra tokie skirtingi, supažindinti su diskriminacijos atvejais, ugdyti pagarbą žmonių įvairovei
Priemonės: TV klipai, lauko reklamos plakatai (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Jonavoje, Utenoje, Kėdainiuose ir Tauragėje), atvirukai (platinami kavinės, renginiuose, studentų bendrabučiuose, kino teatruose).
VAIZDO KLIPAI
Ar tikrai mes tokie skirtingi? Rasė.
Ar tikrai mes tokie skirtingi? Negalia.
PLAKATAI
ATVIRUKAI
TĖVYSTĖ VEŽA!
2006 m.
Kampanijos tikslas - paskatinti vyrus derinti profesines ir šeimos pareigas, aktyviau dalyvauti šeimos gyvenime, skatinti vyrus pasinaudoti įstatymuose įtvirtinta teise į vaiko priežiūros atostogas.
Priemonės: TV klipas, plakatai, atvirukai, vaikiški buteliukai, rašikliai, prijuostės, lipdukai, ženkliukai, krepšiai.
VAIZDO KLIPAS
ATVIRUKAI
PLAKATAS
Birutė Sabatauskaitė
Lygių galimybių kontrolierė