lt
en
Socialinė reklama

#NAUJISTANDARTAI

2019 m. kovo mėn.

Kampanijos tikslas - pristatyti interneto svetainę www.lygybesplanai.lt apie lygių galimybių užtikrinimą ir įvairovės valdymą darbovietėse. 

VAIZDO KLIPAS

Priemonės: TV klipas, reklama viešajame transporte ir socialiniuose tinkluose, straipsniai žiniasklaidoje.

MOTERYS MOTERIMS

2019 m. vasario mėn. 

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, partnerio smurtą artimoje aplinkoje yra patyrusi bent 1 iš 3 moterų, tačiau joms išdrįsus apie tai prabilti, dalis visuomenės tokią žinią pasitinka kaltinimais – „ką jam pasakei?“, „pati kalta“, atskleidė Žmogaus teisių stebėjimo instituto tyrimas. Siekiant paskatinti moteris prabilti ir ieškoti pagalbos, nebijant galimų išankstinių nuostatų ir neigiamų reakcijų, Lietuvoje pradėjo veikti pirmasis virtualus smurtą patiriančių moterų savitarpio pagalbos forumas moterysmoterims.lt. Jame smurtą patyrusios moterys gali dalintis asmeninėmis istorijomis ir patirtimis, kaip jos atpažino partnerio smurtą, kaip ištrūko iš tokių santykių, kaip pasikeitė gyvenimas iš jų išėjus, kas padėjo vėl atsistoti ant kojų, suteikti praktinių patarimų, kur kreiptis ir kaip bendrauti su pagalbą teikiančiomis institucijomis arba ką svarbu žinoti apie laikiną gyvenimą krizių centre ir pan. 

Priemonės: TV klipas, lauko reklama, reklama viešajame transporte ir socialiniuose tinkluose, straipsniai žiniasklaidoje, knygų skirtukai.

Kampanijos interneto svetainė - www.visureikalas.lt 

VAIZDO KLIPAS

PLAKATAS

KNYGŲ SKIRTUKAI

Skirtukai išplatinti bibliotekose visoje Lietuvoje. Prie sklaidos prisidėjo knygybai „Pegasas“, „Vaga“, „Knygos.lt“.

Kampanija prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės vykdomos kampanijos „Už saugią Lietuvą“.

PALAIKYK 

2018 m. spalio mėn.

Socialinė kampanija „Palaikyk“ skirta paskatinti visuomenę palaikyti smurtą patiriančias moteris.  Kampanija paremta Žmogaus teisių stebėjimo instituto atliktu tyrimo „Intymaus partnerio smurtavimo apraiškos Lietuvoje - moterų perspektyva“ ir reprezentatyvios visuomenės apklausos duomenimis. 

Kampanijos interneto svetainė - www.visureikalas.lt 

Priemonės: TV klipas, radijo klipas, lauko reklama, reklama socialiniuose tinkluose Facebook ir YouTube. 

VAIZDO KLIPAS

PLAKATAI

  

    

Kampanija prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės vykdomos kampanijos „Už saugią Lietuvą“.

SMURTAS YRA NE TIK FIZINIS (TOBULA ŠEIMA)

2018 m. sausio mėn. socialinė kampanija „Tai irgi smurtas“ skirta supažindinti visuomenę su skirtingomis smurto prieš moteris formomis artimoje aplinkoje.

Kontroliavimas, pavydas, nepagarba, žeminimas, gąsdinimas – visa tai yra nepastebimų, tačiau vis tik nesveikų smurtinių santykių požymis. Jeigu šalia savo vyro nesijauti saugi, nekentėk ir nelauk – kreipkis pagalbos.

Kampanijos interneto svetainė – www.visureikalas.lt

Priemonės: TV klipai, radijo klipai, lauko reklama, reklama portale 15min.lt ir video sklaida socialiniuose tinkluose Facebook ir YouTube.  

VAIZDO KLIPAI

Tobula šeima. Tai irgi smurtas. 80 sek.

Tobula šeima. Tai irgi smurtas. 60 sek.  

Tobula šeima. Seksualinis smurtas

Tobula šeima. Psichologinis smurtas

Tobula šeima. Ekonominis smurtas

LAUKO REKLAMOS PLAKATAI

     

Kampanija prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės vykdomos kampanijos „Už saugią Lietuvą“.

VYRAI UŽ MOTERIS

2015 metų socialinė kampanija "Vyrai už moteris". Kampanija nukreipta į vyrų smurtą prieš moteris. Vykdoma įgyvendinant projektą "Sutelkime jėgas ir kurkime visuomenę be prievartos".

Priemonės: TV klipai (transliacijos per LRT ir TV6 kanalus),  lauko reklama, reklama sporto klubuose, vyrų persirengimo kambariuose ir visų miestų Akropolio vyrų tualetuose, siuntiniai apie smurtą rašantiems žurnalistams,  interneto puslapis  www.vyraiužmoteris.lt (šiuo metu dalis www.visureikalas.lt), plakatai, lipdukai.

VAIZDO KLIPAI

Sustabdyk kiaulę

Sustabdyk asilą

Sustabdyk šunsnukį

PLAKATAI

 

   

 

Buvo parengta ir papildoma kampanija, siekianti atkreipti dėmesį, kad šuo ir šunsnukis nėra tapatūs, o pagrindinė kampanijos žinutė "sustabdyk šunsnukį" nėra nukreipta į šunis, žodį "šunsnukis" vartojant pagal Lietuvių kalbos žodyne nurodytą reikšmę "niekšas, nedorėlis, nenaudėlis". 

Plakatai platinami didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse, stotelių vitrinose. 

Taip pat plakatais siekta ne tik reabilituoti šuns įvaizdį, bet ir paskatinti žmones pasirūpinti beglobiais šunimis. Plakatuose nurodytoje internetinėje svetainėje http://noriusuns.lt galima atrasti norimą augintinį bei suteikti namus benamiams šunims. Ši kampanijos dalis sukurta bendradarbiaujant su gyvūnų globos tarnybos "Pifas" vadove. 

  

 

GAUK ARVYDĄ / VERUTĘ / KOSTĄ

2014 m. vasario-kovo mėn.

Kampanijos tikslas - atkreipti visuomenės dėmesį į vyresnių žmonių diskriminaciją dėl amžiaus. Reklamos idėja paremta Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos gautais skundais.

VAIZDO KLIPAI

Gauk Arvydą

Gauk Kostą

Gauk Verutę

DISKRIMINACIJA KENKIA VISIEMS

2011 m. lapkričio - gruodžio mėn.

Kampanijos tikslas - skatinti visuomenę atpažinti diskriminacijos apraiškas, diskriminuojantį elgesį, atskleisti diskriminacijos žalingą poveikį , ugdyti pagarbą žmonių įvairovei. 

Priemonės: TV klipai, lauko plakatų reklama, plakatai, atvirutės.

VAIZDO KLIPAI

Diskriminacija kenkia visiems: policija

Diskriminacija kenkia visiems: greitoji pagalba

Diskriminacija kenkia visiems: gaisrinė

 ATVIRUKAI

       

DISKRIMINACIJA - TAI KRIMINALAS

2009 m.

Kampanijos tikslas - atkreipti visuomenės dėmesį į diskriminacijos baudžiamumą. 

Priemonės: TV klipai, plakatai, atvirukai.

VAIZDO KLIPAS

ATVIRUKAI                                                                                       

       

 AR TIKRAI MES TOKIE SKIRTINGI?

2007 m. spalio mėn.

Kampanijos tikslas - parodyti, kad nepaisant savo asmens tapatybės bruožų, žmonės nėra tokie skirtingi, supažindinti su diskriminacijos atvejais, ugdyti pagarbą žmonių įvairovei

Priemonės: TV klipai, lauko reklamos plakatai (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Jonavoje, Utenoje, Kėdainiuose ir Tauragėje),  atvirukai (platinami kavinės, renginiuose, studentų bendrabučiuose, kino teatruose).

VAIZDO KLIPAI

Ar tikrai mes tokie skirtingi? Rasė.

Ar tikrai mes tokie skirtingi? Negalia.

PLAKATAI

    

ATVIRUKAI

  

      

TĖVYSTĖ VEŽA! 

2006 m.

Kampanijos tikslas - paskatinti vyrus derinti profesines ir šeimos pareigas, aktyviau dalyvauti šeimos gyvenime, skatinti vyrus pasinaudoti įstatymuose įtvirtinta teise į vaiko priežiūros atostogas.

Priemonės: TV klipas, plakatai, atvirukai, vaikiški buteliukai, rašikliai, prijuostės, lipdukai, ženkliukai, krepšiai.

 VAIZDO KLIPAS

ATVIRUKAI

        

PLAKATAS