
Tekstai parengti lengvai suprantama kalba
Antras lygis
Kas yra Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba? (PDF)
Ką veikia Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba? (PDF)
Ko nedaro lygių galimybių kontrolierius? (PDF)
Kas yra lygios galimybės ir diskriminacija? (PDF)
Ką daryti, jei su manim blogai elgėsi? (PDF)
Kas yra priekabiavimas dėl negalios? (PDF)
Kas yra seksualinis priekabiavimas? (PDF)
Kas yra Lygių galimybių įstatymas? (PDF)
Kas yra socialinė padėtis? (PDF)
Kas yra negaliai jautri kalba? (PDF)